onsdag den 30. maj 2012

Min hverdags makeup - ansigtet.

Start altid med at bruge en dagcreme. Den jeg bruger, er fra matas. 


Så lægger jeg min ' farvede dagcreme ' fra Mac. 


Også påfører jeg en løs mineral pudder, fra Mac, for at sætte den ' farvede dagcreme ' 



Så påfører jeg en blush, for at få smukke milde kinder. 



Og sidst men ikke mindst, sprøjter jeg noget Mac fix+ i ansigtet. Den retter makeuppen, så der ikke er steder, hvor der er mere makeup end andre. Også gør den makeuppen mindre pudret, og mere naturlig. 


Hvis i vil have en video på hele min makeup rutine, eller bare et indlæg på hvordan jeg lægger min øjenmakeup, så skriv venligst en kommentar.
Håber i kunne bruge det til noget. Knus, Jasmin

8 kommentarer:

  1. Hej søde, du må meget gerne lave en video med det <3

    SvarSlet
  2. Super fede produkter. Ville elske, hvis Liva og gider lave sådan et indlæg?? el. video fra jer begge.
    Elsker jeres blog, og i er så gude smukke.
    Krams

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jeanette, var det ikke det du hed?;-)
      Mange mange MANGE tak, for dine altid søde og brugbare kommentarer!
      Og for den fine støtte, du giver os!
      Jeg (Liva) vil også på et tidspunkt lave et sådan indlæg, men det bliver ikke lige nu.
      Selvfølgelig vil det komme, men bare ikke lige nu og her.
      Knuuus!

      Slet
  3. Fin rutine! Og sød blog i har jer(:

    xoxo.
    /ceciliehansen.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for din kommentar. Og er rigtig tilfreds med min rutine, så det er jeg glad for du syntes.
      Vi har kigget på din blog, og den er også rigtig sød. Vi kan jo følge hinanden? :-)
      Knus

      Slet
  4. rigtig fin blog i har!
    men du skrev på min til at starte med, og nu er jeg fast læsere på din! vil du så ikke også lige være på min?<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, og din er også rigtig sød. Vi kan ikke tilmelde os din, så du skal lige tilføje det.
      Knus

      Slet