tirsdag den 5. juni 2012

5 makeup tips.

1. Hvis du bukker dine øjenvipper, med sådan en øjenvippe-bukker, så tag den ind i munden, uden at ramme den med dine tænder, tunge, kinder osv. Bare ånd på den, så den er varm. Det gør, at længden på dine bukkede vipper, holder længere. 
- Dette billede ikke taget tæt på, men det er det eneste jeg har, hvor man kan se, at mine vipper ordenligt.


2. Brug en hvid eyeliner på den nederste vippe-kant. For at få dine øjne til at se mere friske ud. - Har ikke et ordenligt billede, hvor man kan se det, men her får i bare et billede, hvor jeg har gjort det. 


3. Hvis du farver dine bryn, så skal du finde den farve, som matcher din hovedbunds farve. Her kommer et billed af mig, når jeg har tegnet mine bryn op. 


4. Læg altid en læbepomade, inden du lægger en eller anden form for læbe makeup. Her kommer et billed, hvor det er meningen man skal fokusere på mine læber. 


5. Hvis du bruger concealer, til at dække rande under øjenene, eller urenheder, så husk, at den skal være en tand lysere, end din hudfarve. Har ikke rigtig noget billed, hvor man kan se at jeg bruger concealer, men her får i et, hvor jeg har det på. 


Håber i kunne bruge det til noget. Hvad syntes i? Smid gerne en kommentar.
Xoxo, Jasmin 

6 kommentarer:

  1. Super fedt indlæg. Det er nogen gode tips, mage af dem kendte jeg ikke.
    Du så smuk. Det er i begge.
    Kyss, Jeanette

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for at du syntes.
      Og mange tak fra os begge. Du er sikkert også rigtig smuk <3
      Knus

      Slet
  2. & du / i må gerne lave flere af disse indlæg.. Det er super fedt. <3''3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det vil Jeg / vi med glæde gøre, om et stykke tid.
      Tak for din kommentar. knus

      Slet
  3. Hey! Jeg er fast læser af jeres blog, og jeg synes den er rigtig fin, og inspirerende. jeg læser den tit <3. Jeg har også en blog, vi kunne jo følge hindanden?

    knuzz
    http://miniholmeren.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa! Det er vi rigtig glade for. Din er også super sød, vi glæder os til at læse den. & vi følger self dig nu.
      Knus <3

      Slet