mandag den 28. maj 2012

Først undskylder vi for, at bloggen har stået lidt stille de sidste dage, men det er fordi det har simpelthen været SÅ godt vejr, så derfor har vi været rigtig meget ude, og nyde det skønne vejr.
Vi vil også gerne sige TAK, til jer allesammen der er blevet faste læsere hos os, vi har rundet 50 faste læsere på så kort tid, det er helt vildt! Tak skal i have, i er de bedste!
Vi planlægger at starte en give-away, så GLÆD jer, 
del vores blog og vis den til jeres veninder (og venner)!
Kys og solskinskram til alle jer derude!


Knus, Liva og Jasmin 


14 kommentarer:

  1. Tak for jeres kommentar på min blog. Selvfølgelig vil jeg gerne blive fast læser på jeres blog :-)
    www.Kathrine-yolo.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Forresten hvilket design bruger i til jeres Layout? (-:

    SvarSlet
  3. Selv tak, og mange tak!
    Vi smutter forbi, og bliver det hos dig! :-)
    Skabelonen er Simple, er det det du mener?:-)
    Knus!

    SvarSlet
  4. Tak for kommentaren på min blog, jeg vil rigtig gerne følges.
    Nu bliver jeg lige fast læser, og håber at i vil gengælde:)
    knus http://klarakjeldsens.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej. Du har en super fin blog, og vi følger self også dig nu.
      Knus

      Slet
  5. Hej. Tusind tak for kommentaren på min blog. Jeg er nu blevet fast læser af jeres, og vil meget gerne følges :-)
    xx

    SvarSlet
  6. Sikke en fin blog, glæder mig til give-away! :)
    Tak for kommentaren på min, jeg følger jer nu og håber i vil gøre det samme!
    Knus
    www.katrineisabella.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Din er også super fin!
      Du følger os ikke?? Men vi vil self stadig følge dig.
      Knus

      Slet
  7. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  8. tak for kommentaren på min blog! lyder som en god idé at følges :-) følger jer nu, håber i vil følger tilbage?

    //untitleddk.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Så lidt, og super!
      Vi smutter forbi og følger din tilbage!
      Knus :-)

      Slet
  9. Hej piger, fin blog.
    Håber i vil være fast læser af vores.
    http://valeriaogclara.blogspot.com/

    Kram

    SvarSlet
  10. Cute picture!

    xoxo M
    Check my blog out on maikenms.blogspot.com

    SvarSlet