fredag den 13. juli 2012

This summer is shit - what the fuck to do? Babe, i got some ideas.

Yeah girls. Idag kommer jeg med tips, vejledning og ideer. Til hvad du kan have på, lave og stille op med dine forhåbninger.

FORHÅBNINGER OM DEJLIGT SOMMER VEJR.
- Læg det på hylden. Du er i Danmark. 


Danmark er ikke et sommer land. Så stop med at stil for mange krav. Du kan håbe på at der en gang imellem vil komme nogen dejlige sommer dage, men ellers, så er der jo andre muligheder. Vil du gerne bade? Smut i svømmehalen. Vil du gerne være brun? køb dig en selvbruner. Vil du gerne møde lækre sommer dudes? Tag på fitness sommerlejr. Eller skaf dig et sommer job et sted hvor det er åbenlyst der er trænede drenge. Vil du gerne på stranden? Tag en sandkasse ind på dit bade værelse, hæld vand i den ene side, og bam. Du er på stranden.


What to do in this weather?? 
- Baby, have a party! ( with NO alkohol. )

Det regner og blæser konstant. Jeg havde set frem til en dejlig varm sommer, hvor jeg bare skulle hænge ud på stranden, og slikke sol i haven. Skatter, der er da masser at lave. 
  • Lav en sleep over med dine tætte veninder. 
  • Find et sommer job. 
  • Hold hygge weekend med dine tætte venner og veninder. 
  • 2-3 piger kan slå sig sammen, og holde en fest, i et lokale lejet for 100 kr. 
  • Plag dine forældre om at tage på camping eller i sommer hus. Eller det der er bedre, men dog dyrere. FLYV TIL ET VARMT LAND. 
  • Slå et telt op i din baghave, og sov der sammen med nogen venner. 
Og meget mere. Der må i også selv være kreative ;o)

What the fuck to wear?!
- Honey, there's more than you think. 

  • Gummi støvler. Jogging bukser. En løs top el. bandeau. Med en hættetrøje. 
  • Casual converse. Stramme bukser. Bandeau. Gennemsigtig t-shirt. ( med print ). Skal du udenfor, tag en hættetrøje på. 
'' Jeg har købt en masse sommer tøj ind, nu kan jeg ikke bruge det. Thats some shit. '' Søde, du kan sagtens bruge det. 

  • Lange TYKKE sokker. Høje gummi støvler. Shorts. Sweatshirt. Og en hættetrøje uden ærmer. 
  • ( godt vejr ). Et par mellem høje kile hæle. Shorts. Langt bandeau. En skjorte uden ærmer ( gennemsigtig ). 
Og meget mere. Jeg skal nok få lavet en look book på et tidspunkt. Jeg undskylder at der ikke er nogen billeder med her, men det mente jeg ikke der var behov for. Og med internet som koster 1 krone i minuttet her på camping, mener jeg ikke helt jeg har råd og tid til det i denne omgang ;o)

Hvad syntes i? Smid gerne en kommentar.
Knuuuuuuus, Jasmin 


1 kommentar:

  1. Super lækkert indlæg.
    MEGET MERE AF DET!
    Kyyyyyyyyyyys<3

    SvarSlet