tirsdag den 17. juli 2012

søde sommernegle!

Hej tøser.
Jeg har lige lavet nogle rigtig fine & funky negle, og tog billeder undervejs, så nu vil jeg vise jer, step for step, hvordan jeg gjorde.

DU SKAL BRUGE :
1. en base coat + top coat.
Jeg bruger Essie's '3-way glaze' som er en base coat, top coat og en strengthener som styrker neglene samtidig.


2. 6 fine lakker. (farver er selvfølgelig valgfrie)
Én 'underfarve' og fem andre, så der kan være en ny farve striber, på hver negl. Du kan også vælge at lave striberne samme farve, det er op til dig.
(de farver jeg har valgt, bliver skrevet og vist i "STEP FOR STEP")

3. en tynd pensel, til at male striber på med.


STEP FOR STEP :
1. du starter selvfølgelig med at ligge din base coat, på alle neglene.


2. så ligger du din 'underfarve', også på alle neglene.
Jeg bruger Sally Hansen's 83 First Blush.


3. efter det tager du din første farve og begynder at male dine striber, med den lille pensel.
Jeg startede på lillefingeren, og brugte 43 puff powder - Gina Tricot.


4. jeg fortsatte på ringefingeren, med Pieces' Bermuda Green.


5. på langemand, Essie's Lilacism.


6. Pieces' Peach på pegefingeren.


7. jeg larkere efterfølgende den kendte pinke farve fra Depend, på min tommeltot. Jeg har desværre slidt nummer/navn helt af den.


8. slut af, med din top coat.
Jeg brugte min Essie '3-way glaze' som jeg allerede har vist jer, 
men i får den lige at se igen.


RESULTATET : 




Jeg synes at resultatet blev rigtig vellykket, og nogle rigtig søde sommernegle.
Jeg kan godt lide at der er mikset pastel med hot pink. 
Det er jo de farver der i denne sommer er in.

Hvad synes i om sådanne her slags indlæg? Skriv en kommenrar!
Kys - Liva.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar