søndag den 24. juni 2012

Summer time - maxi kjoler !

Jeg har tænkt mig at starte en lang sommer linje sammen med jer, hvor jeg kommer med en masse råd og tips, som kan blive en stor hjælp, her til sommer! Som i nok har lagt mærke til, kan vi ikke rigtig mærke sommerens dejlige varme og glød endnu, men det skal nok komme! Og jeg syntes sagtens at man kan have en maxi kjole og et par converse på i regnvejr! Så lad ikke vejret stoppe jer! Enjoy - 
















Alle de kjoler jeg har valgt at vise jer, har et meget smukt mønster på sig, pånær den sidste, som jeg bare syntes var vildt sexet, og super stilren! I kan finde alle kjolerne RIGHT HERE!
& Alle kjolerne er noget jeg kunne finde på at tage på i skole, en dag på stranden osv. Har allerede få maxi kjoler og skirts, og jeg skal klart have flere!

Hvad syntes i? Smid gerne en kommentar.
Xoxo, Jasmin 

10 kommentarer:

  1. Mange tak for kommentaren på min blog!
    Jeg følger jer allerede :-)

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt! Og gud ja, det så vi godt..
      Knus :-)

      Slet
  2. Er vild med kjolen nr. 2 :) Virkelig fed blog!

    Kig meget gerne forbi: www.wellmadefashion.blogspot.com, hvis I får lyst :)

    SvarSlet
  3. Ej hvor sjovt, det er den jeg er igang med at købe hjem! Den er SÅ smuk.
    Super sød blog, vi følger dig nu :-)
    - Knus

    SvarSlet
  4. Suuuuuuuuuper fede kjoler!
    - Men kan du ikke lave et indlæg, med dig, hvor du har dem på som du ejer?? Det kunne være fedt.
    Knus og kram, Jeanette <33

    SvarSlet
    Svar
    1. Det vil jeg da prøve at finde tid til!
      Mange tak for din kommentar.
      Knus

      Slet
  5. Tak for den søde kommentar på min blog.
    Følger også jer nu. Super lækker blog i har.
    Knus

    SvarSlet
  6. Super fin blog du har dig! :-)

    Jeg har en giveaway kørende, hvor man kan vinde et gavekort til miinto.dk. Du er velkommen til at deltage, hvis du har lyst til at det.

    http://mathildebraagaard.blogspot.dk/2012/06/giveaway-gavekort-til-miintodk.html

    Knus Mathilde
    mathildebraagaard.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Vi tjekker lige din giveaway ud!
      Knus :-)

      Slet