søndag den 17. juni 2012

Fantastisk creme !

Hey darlings. 
Vi undskylder (igen) mange gange fordi bloggen har stået så stille her på det sidste, men vi har bare ik lige haft tiden til det, men vi vil selvfølgelig blogge så meget vi kan!
Idag vil jeg vise jer en af mine yndlings cremer, det er en fra Dr. Hauschka og det er denne her....



Deres ' Rosencreme Light ' 
Det er en helt fantastisk creme, hvis du har nogle knobber, nogle ting i ansigtet der skal ' heles ' eller hvad man siger, så skal man bare bruge denne creme, de efterlader din hud SÅ skøn.
Jeg har kun brugt den når jeg har haft noget der skulle plejes lidt ekstra, og det har den klaret mere end godt.
Jeg vil KLART anbefale denne her creme! Jeg ved ikke hvad den koster, jeg fik den af noget familie, men jeg mener at man kan købe Dr. Hauschka's produkter i Magasin.
Hvis i har spørgsmål så skriv en kommentar, men skriv MEGET gerne en anyway!
Kyyyys og knuuuus til jer!
XOXO, Liva.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar