lørdag den 12. maj 2012

OM LIVA

Hej allesammen. 
Jeg hedder Liva, og jeg er 13 år gammel.
Mig og Jasmin har lavet denne her blog, og hun vil lave et indlæg om hende, lige om lidt.
Lige nu går jeg til kung-fu to gange om ugen, men kun for træningens skyld, for kung-fu er ikke rigtig noget der interesserer mig, men jeg kan godt lide at holde mig i form, og det kan Jasmin også, så derfor starter vi til Thai-boksning i starten af Juni.
Jeg går også til dans en gang om ugen, men ved ikke helt om det er det jeg vil fortsætte med, da jeg ikke brænder for det så meget mere.
Denne her blog kommer til at handle om vores hverdag, mode, skønhed, make-up osv. det bliver for det meste en tøse-side, men i drenge er velkomne til at læse med ;-)

I starten af det her år, fra 1. februar flyttede min mor til Norge, for at arbejde som jordmoder, efter noget tid som arbejdsløs fordi der slet ikke er noget at komme efter som jordmoder her i Danmark.
Hun skal være der helt til September, så det er faktisk ret hårdt at undvære hende.
Mig og min bror, ses med hende ca. 1 gang om måneden, enten kommer vi op til hende, ellers kommer hun hjem. 

Jeg ved ikke helt, hvad jeg mere skal skrive, så i skal ENDELIG stille spørgsmål!
xoxo Liva.


Her er jeg, der kommer billeder hvor man bedre kan se mig med tiden ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar