lørdag den 12. maj 2012

OM JASMIN

OM JASMIN

Mit navn er Jasmin Isabell Fobian, jeg er 13 år gammel & jeg elsker mode, make-up og skønhed. Også holder jeg meget af at tage billeder, og blive fotograferet. & overvejer rigtig meget at købe et rigtig godt kamera, for de penge jeg har på min åbne konto, så jeg ikke kun kan tage billeder med min mobil, og digital kamema. I det hele taget, holder jeg bare rigtig meget af de pige ting der ;-)... I april måned, stoppede jeg til skøjtening, som jeg har gået til i 7 år, efter en rigtig fed tur til Paris, hvor jeg for sidste gang skulle løbe mit skøjteprogram på isen, iført min smukke skøjtekjole. Så her for tiden, har jeg ikke rigtig noget at lave i min fritid, andet end at hygge rigtig meget med mine venner, og træne selv. Det vil sige, at jeg løber lange ture, og styrke træner. Det at jeg stoppede til skøjtening, har virkelig ændret mit liv, både på gode og dårlige måder. En anden ting, der virkelig også har ændret mit liv, var min onkels død i år 2004. Selvom jeg kun var 4 år, forandrede det alt. Men jeg er blevet stærk på det, og jeg havde ikke været den jeg er idag, hvis min onkel stadig var her. SELVFØLGELIG vil jeg have min engel tilbage, jeg vil gøre alt. Men jeg er glad for, at være som jeg er, og jeg vil på ingen måder, lade nogen ændre mig.  Og som Liva også har skrevet, så starter mig og hende til thai boksning, i starten af juni.. - Bare for at prøve noget nyt ! - Også overvejer jeg meget, at blive model igen. Men Liva har skrevet, hvad vi vil blogge om, så det gider jeg ikke at genfortælle ;-)


Hvis i har spørgsmål, om noget som helst, så skriv endelig ! 





Der vil komme flere billeder af mig, med tiden.

xoxo. Jasmin 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar